1:a december ♥

Heejj bloggen!
Nu är det så att det är 1:a december! :) <3 Så mysigt tycker jag. Tycker inte ni det?
Imorse fick jag min kära choklad kalender! Mums! Älskar verkligen chokladen som är i! :D Tack så mycket för den.♥
Ikväll är det sista dansen! Fast imon så är det ju singeldisco, och sedan så fortsätter lite exra lektioner efter julavslutningen som man får gå på! ;) Idag ska vi dansa med våra kläder på. Dom som vi ska ha på julavslutningen! OCH DEN ÄR PÅ LÖRDAG! Längtar såååååå mycket! ♥ Ska bli så himla kul.


Min choklad kalender... <3


Idag var det dags att öppna första luckan!

December pussar från mig ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss mitt hjärta <3

2010-12-02 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0