Fredag!

Halloj!
Nu så är det ÄNTLIGEN fredag! :D Fast veckan har gått väldigt fort, som vanligt. Känns som om allt går fort. Tycker inte ni det? Det är iaf skönt att det är fredag! ;) Idag var det verkligen inte bra med bussarna! :( Imorse: En full buss körde förbi. Sedan kom en annan full som bara släppte in några (inte mig), sedan kom nästa buss kl.08.00!!!
OMG! Tio minuter kvar tills skolan började! Jag skulle helt klart komma försent. Såklart denna dagen som vi har engelska prov direkt på morgenen! Inte kul alls! Så jag kom ungefär vid halv nio... :/
Efter skolan: Efter 40 MIN kom en buss. Den var dessutom FULL! Men som tur var kom jag med den :P!

Haha, så detta har inte direkt varit den bästa buss dagen.....^
Engelska provet kändes faktiskt bra! :D




Denna låten tycker jag är grymt bra! ;)

IMON så är det juluppvisning med dansen! Lääääänktar! ♥

puuuuusss :* ♥

Kommentarer
Postat av: Lova(L)

Längtar också tills imon älskling(L)<333333333333333333

Som du skrev dem bästa kommer träffas, och det kommer ju bli bäst!♥♥ <3333333333333333333333 loveu ;*

2010-12-03 @ 19:09:26
URL: http://lovacalmius.blogg.se/
Postat av: mormor

roligt att lyssna till låtar du gillar.Otur med bussarna men det kanske man får räkna med påvintern ibland.KRAM PÅ DIG

2010-12-06 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0