Julafton!

God Jul på er alla härliga människor! Hoppas att ni får jätte fina julklappar och att tomten är snäll mt er! :D

Hejhej♥ Igår hade jag grymt ont i magen, har inte kunnat sova inatt (kan ju dels va för att det är julafton idag), men idag är det lite bättre!!
Igår firade vi "lilla" julafton! Då var mormor och farmor här! Jag fick, Så länge vi båda andas, strumpor, Förföljaren (bok), 88 ögonskuggor (magic Eyes palette)! :) Mycket fina saker!
Imorse öppnade jag även julklappen jag fick av Nicole!! Jag blev jätte glad, ett armand som jag önskade mig grymt mycket!! ♥ Tack så myckket alla!♥

Ha en underbar julafton!



Jul pussar till er från mig!♥

UPDATE: Jag fick även två nagelck, ett vitt och ett mörkblått! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0