Snart blir det dans!

Hejj hejj! ♥
Nu har jag övat på min engelska läxa till imon. Jag känner mig ganska säker! :D Hoppas att det går bra!!
Snart så är det dans som gäller. Då så ska vi få hjälp av Sabina att förlänga dansen, eftersom att vi har kommit upp i A:klass så måste dansen vara i 2 min och snabbare tempo. Det ska bli superduper roligt! :P <33
Igår i skolan var vi i simhallen. I hela 2 timmar! Haha, först "tränings" simmade vi 200 m, och det gick ju snabbt. Så resten av tiden (efter att vi hade simmat 200m) så fick vi vara i äventyrsbadet eller vad man ville! ;)
Så det var ju jätte kul! Haha^


Visst är den bra?

Kramisar, -E

Kommentarer
Postat av: F A N N Y

sv: hihi tack, jag tyccker också det:D<3

Och tack!:D<33

2010-12-09 @ 19:05:34
URL: http://randiganaglar.blogg.se/
Postat av: mamma

Varför tänker jag på discodans och dej när jag hör denna låt??? :-) Puss min discodrottning

2010-12-10 @ 08:10:37
Postat av: Elise (L)

mamma sv: haha, jag vet inte :P puss på min mammis! ♥

2010-12-10 @ 15:36:55
URL: http://eliiselonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0