Haalloojj!

Gud vad det är mysigt att sitta här inne med massa stjärnor i fönstrerna! Då blir det genast lite mysigare att göra läxorna. Problemet är bara det att jag glömde min mattebok i skolan :P Så den läxan kan jag ju ej göra!
Men jag kan ju öva på engelska provet som är på fredag, men det är ganska så lätt!!! Som tur är! :P
Svenska läxan denna veckan gillar jag inte... man ska skriva en tidnings artikel...Ganska så svårt eftersom att man inte får använda vilka ord som helst...^^ Aja, nu ska jag sluta babla om mina dumma läxor!

mysigt♥

krraamiis! :*

Kommentarer
Postat av: mamma

Det gick ju jättebra med svenskaläxan! Var inte så negativ, du är duktig :-) Pussar från mamma*

2010-11-30 @ 10:22:09
Postat av: Elise

Tack så mycket mamma! ♥

puuuss!

2010-11-30 @ 16:55:15
URL: http://eliiselonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0