Underbar helg med Nicole!♥

Hallooojj!
Denna underbara helgen har jag varit med Nicole! ♥ Vi har haft det super duper kuligt! En helt underbar helg!
Idag så gick vi först på julskyltningen. Men jag köpte inget
Nu så har vi varit hemma hos farmor och åt en god fika! ♥ Men nu är jag hemma! Jag tycker att det är så himla mysigt med alla jullysen! Alla stjärnor m.m. Tycker inte ni det? ^^
Imon är det iaf skola igen. Har verkligen ingen lust med det! Eftersom att vi hade studiedag i fredags känns det som om vi har jul-lov! haha, tänk att en dag kan göra så mycket? Det är ju så himla mysigt med all snön också. När man ser den falla ner....  Underbart! :D


Nicole♥


snow♥

Hoppas att ni får en underbar 1:a advent kväll! Mys nu ordentligt!

Juliga puuusssar från elise ♥ :*

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det fint och mysigt. Men det är heller inte du som skottar undan all snö från garageuppfarten...

2010-11-29 @ 08:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0