Fullt Ös!



Heej, idag cyklade jag och Klara till Simhallen för att jag skulle köpa Fullt ös biljetter till mig och Nicole! :D Och titta!! Ska bli så himla kul! Någon mer som läser min blogg som ska dit?

Nu sitter jag och pluggar, inte kul. Men snart är det iaf påsklov. Och "snart" fredag!! Haha. Efter skolan på fredag ska jag till Nicole. Vi ska krusa varandras hår och så till tävlingen, ska åka med dom till Örebro. Längtar! Denna gången är det bara gruppen som ska tävla, vilket som är det roooligaste!!! ;)

Pussar!


Kommentarer
Postat av: klara

jag kanske ska dit finis! <33

förresten, nu har jag bloggat! :D

puss;*

2011-04-12 @ 16:44:02
URL: http://photobyklara.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag hoppas att det går bra för er på lördag. Jag kommer vara jättenervös eftersom jag inte är med och ser vad som händer och hur det går. Vi får tanka på din mobil så du kan ringa hem :=)

2011-04-14 @ 12:19:27
Postat av: Sanna

Jag ska dit;)

2011-04-19 @ 12:39:37
URL: http://ssannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0