HELGEN !

Hejhej ♥ Nu tänkte jag berätta lite om helgen, så ja. Om ni är intresserande kan ni fortsätta läsa :D

Fredag : Åkte till Nicole, och vi fixade håret på varande, åt godis och hade det roligt! Vi gick och la oss ganska tidigt eftersom att vi skulle upp vid tre :)

Lördag : Alarmet ringde klockan tre och vi fick hjärtklappning, (nä, jag skojjar bara, men vi blev lite smått rädda faktiskt!). Åt nån macka och satte upp håret, borstade tänderna, ja ni förstår. Louise kom vid ca kvart i fyra. Och då bar det av mot ÖREBRO!!! Yippe! :D Åkte bil läänge, sedan kom vi till slut fram och då var det dags för tävling, och vi kom TREA!! Super Kul!!! :D ♥ Älskar oss ♥ Hade även en riktigt kul resa hem. Jag, Ncole och Louise var på kvällen.

Söndag : Jag och Nicole sov väääldiigt läääänge!! Sedan träffade vi Alex och Albin. Hade det skit kul :D Haha. ♥



Pussar till er ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0