IM SORRY!



Heej och förlåt för så dåligt bloggande. Men jag har verkligen inte haft tid, och det har jag inte nu heller, men det fick bli lite snabbt! Snart är det träning för min del, ska verkligen bli skönt att få lämna läxböckerna en stund -.- Mycket plugg, dessutom engelska prov nästa vecka på tisdag, och det har jag inte haft tid att plugga till. Så nu vet jag vad jag ska göra imorgon och lite på fredag, men jag har ju inte tid på lördag, eftersom att det är tävling.... men aja, det löser sig (hoppas vi).

Tack för kommentarerna o vilken ni tycker är snyggast, jag måste hålla med om att den vita är lite snyggare än den grå! Dom går att hitta hos H&M! :D

Pussar och kramar ♥


Kommentarer
Postat av: klara

Elise! Nu har jag äntligen en ny och fin design. Så nu blir det mycket bloggning. Dock inte idag, men imorgon ska du se. Puss på dejj! <333333 ;*

2011-04-13 @ 20:31:43
URL: http://photobyklara.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack sötnos! <3

Puss! <3 ;*

2011-04-14 @ 16:45:07
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0