NY HEADER !



Heeej! ♥ Vad tycker ni om den nya hedern? Var lite sugen på att ändra den :D

Idag sov jag till halv tio, alltså så sov jag längre än igår (onödig info).  Pappa, min fabror och min faster är ute och spelar golf i det super fina vädret. Det gör dom varje påsk. Min fabror bor utanför Stockholm, så han brukar åka hit varje påsk, och då spelar dom bl.a syskon golf.. Hahaha, ni kanske inte fattar, men ändå! Nu sitter jag och tittar på tv, tror att jag snart ska gå ut i det fina vädret och kanske läsa eller något.

PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Lukassimone

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-11-08 @ 07:22:57
URL: http://lukassimone.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0