Ny klippt hår, och hemma från dansen !


Flummig bild XD

Heeey! nu ligger jag och har det guttans i solen. Känns som sommar! ♥ Vilket man inte kan göra mer än att gilla! Tänkte iaf berätta lite vad som har hänt sedan jag bloggade på "riktigt" sist. Igår va jag med Jennifer innan dansen, vi fotade till hennes nya header och låg och stekte i solen. Sedan var det dags för gruppträning. Och efter den följde Louise med mig hem, vi hade det suuuuper! Hon sovöver hos mig. Igår klippte jag även mig... Fast bara topparna, eftersom att jag inte vill göra någon större förändring. Så nu är mitt hår inte lika slitet!! :D

De va lite om det som har hänt! Hoppas att ni har det toppen!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0