P Å S K L O V !



YIIPPEEII!!!! Nu är det äntligen PÅSKOLV!! Och jag älskar det! ♥ Diagnosen idag gick toppen! Alla rätt! :D Dagen vart hur skön som helst, slutade ca en halvtimma tidigare, alltså halv två!! Hur härligt som helst. Dessutom fick vi lite "påskgodis" innan vi gick hem, eftersom att Carl i min/vår klass ska sluta :( Kommer inte kännas som samma klass, utan som om att det fattas en.. Har även fått grymt ont i min arm! Usch, jag vet inte hur jag fick det heller, det bara kom. SÅ jag skippar dansen idag :( Men det är bäst att jag gör så. Hoppas att den blir bättre så att jag iiaf kan röra den under påsklovet!!

Påsk pussar! ;*


Kommentarer
Postat av: klara

din stackars arm! :( <333



asså hoppas ju på att det kommer en snygg kille till klassen nu, haha! :)) <3



puss, ses imon. ;** <3

2011-04-20 @ 16:46:25
URL: http://photobyklara.blogg.se/
Postat av: emmahh

FUsk på er Elise hahah! <33333

kram♥

2011-04-20 @ 17:30:12
URL: http://fotboollsbrudenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0