P R I M A


Sitter här i min sten colla Sibylla tröja... Yes, det är SANT!!! Hahaha. ♥

Heeej sweets!
Hur har ni det denna................(tittade ut genom fönstret och det kändes som om jag levde förr i tiden, HIMLEN ÄR BRUN GAMMEL ATIG?!)...kväll? Jag har det bra och mår prima efter den underbara jogging turen :D Sitter och myser i min Sibylla tröja, och snart blir det att dra sig till tv:n så för vi se vad den har att bjuda på ikväll. Bloggar nog mer imorgon, har inte hunnit med det idag.♥

PÖÖSS!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej gumman,ringen är ju tuff,om man ksn säga så.Synd att du får så lite kommentarer på dina inlägg,kanske inte så många som läser el vet om den.Ha en bra ons kväll,å hälsa

KRAM mormor

2011-04-06 @ 12:40:33
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-04-06 @ 12:59:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

var gärna med och tävla om dagens länkning!:) kram!

2011-04-06 @ 13:04:38
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0