S W E E T


S W E E T ♥

Heej sötnosar! Hur har ni det? själv har jag det ganska så guttans! Gjort matten som är tills imorgon, och hoppas på att det går bra på diagnosen! Kan inte förstå att det är sista dagen i skolan imorgon innan påsklovet! Så himla skönt att slippa alla läxor. På torsdag har jag och Klara bestämt att vi ska va, super kul ♥ Ska även träffa Nicole hoppas jag, och träna med bästa gruppdiscon! Sedan ska jag såklart ta det lugnt och hitta på en massa annat kul! Vad ska ni hitta på under ert påsklov? Eller har kanske någon där ute redan haft påsklov?

Ha en underbar kväll ifall vi inte hörs! ♥

PÖÖSS!


Kommentarer
Postat av: Majaaa!

sv: Nej, det är nog inte det.. :)

Jaa, jag ska bland annat åka till Stockholm, och vara där i, tror jag, två dagar....och sen vidare till Hudiksvall, haha :D<3

Du då sötis? ;*



Sötnosar, <333

2011-04-19 @ 20:19:34
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0