8 cm kvar......

att gå ner i splitt! :D Hihi, nu ska jag minsann träna varje dag på att gå ner! Jag VILL komma ner :)
Det är en sån härlig känsla när man själv märker att man kommer längre och längre ner. Det tror jag att alla som dansar,och tränar vad det nu kan vara, att alla håller med mig?

Idag slutade vi vid tre, (igentligen!!), men vi fick sluta tidigare. Bara en kvart, men det gör mycket när man ska åka buss hem. För nu hann vi med en tidig buss, så jag var hemma vid 10 min över tre. Då jag i vanligafall brukar stå och vänta på en buss! ;)



Tack så mycket för kommentarerna! ♥

                                             PUUSS

PS. Det verkar som om att jag inte kan få upp Mikrofonkåt. Har försökt JÄTTE många gånger, en det går inte :(  DS.

Kommentarer
Postat av: F A N N Y

sv: ja visst är dom:D<3

2011-02-02 @ 15:19:49
URL: http://randiganaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0