Funderar.................

På att göra en ny header på denna bloggen också? Eller vad säger ni? En med bara en bild kanske?
Det tycker jag är fint! Eller vad tycker ni? Nåja, vi får väl se hur det blir med det!
Nu har jag iaf ätit lite mat. Ska sätta mig med lite läxor igen, sedan blir det mys framför TV och annat.

Imorgon ska vi åka till simhallen med skolan. Eller gå rättare sagt! :P Vi har ju så nära, så vi går.
Ska bli kul som vanligt!! Hehe, fast lite börjar man ju tröttna på den simhallen vi har, den är så.... tråkig! KAn det vara rätt ord? Tycker att man borde renovera om den lite, med nya fina saker! (om jag ska vara ärlig satt jag i flera minuter och undrade hur fräscha och ru.. ja. jag kan iaf inte stava till det...)



När vi var och såg på Joe Labero i höstas! Det ända jag tänkte på var: Le! Nicka! Titta in i kameran... + att jag försöökte svar på hans frågor.. tsss.....♥

PUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0