Hela håret!

Heelluu! ♥

Nu har jag krusat HELA mitt hår! Så nu har jag affro hår! Haha! :D Ser lite roligt ut. Men det blir snyggt när man fixar till det till den frisyren jag ska ha imon ;) Ni kommer ju att få se den på bilder!
Snart ska vi äta lite god mat, sen ska jag packa ner allt jag ska ha med mig. Jag ska packa ner allt i min nya snygga X-Plosion väska! + Att jag ska ha med mig min NYA vattenflaska som det står X-Plosion på! ;)

Tack för alla fina kommentarerna!


Jag och mina älskade tjejer ♥
Längtar tills vi ska tävla vår första tävling i A:Klass!

PUUSS





Kommentarer
Postat av: Maja

SV; Oj, haha! Det måste jag ändra, hihi.. <3

Tack sötnos!



Puuss ;*<33

2011-02-18 @ 22:45:59
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0