Hemma tidigare!

Heeejj! :D

Idag var det den första skoldagen efter lovet. Måste säga att den var sköön! Hela denna veckan har i nämligen
EQ-vecka! Då vi pratar om känslor och sånt. Vet inte hur jag ska förklara. Men iaf då så har vi inte några vanlig alektioner och inga lexor! Dessutom slutar vi halv två alla dagar! Det är hur skönt som helst!

Idag glömde jag givetvis min hem nyckel..... Då ringde jag på hos grannarna, men ingen öppnade (grannarna har en extra nyckel till oss)  :( Sedan ringde jag mamma. Och så ringde jag på hos grannarna en gång till..
Sedan fick jag stå och vänta i 40 MINUTER! Gud vad jag frös! Pappa ringde iaf till en av grannarnas mobil, för att fråga vart dom var.. Men då så var en av dom hemma?! Så då fick jag nycklen.. HAHA!



Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: klara

men gud! Stackare, <33

2011-02-28 @ 20:04:47
URL: http://photobyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0