Hur ska jag måla mina naglar?

Ja, det är det jag sitter och funderar på just nu! Har alltid lika svårt att bestämma mig.... Hmm, jag har ju många nagelack.... Kanske kan man göra något med ett roligt mönster? Eller bara vanligt? Eller grafitti?
Flera färger? Jag har igen aning! Är det bara jag som har svårt för sånt? Skulle vara jätte snällt om ni skrev en liten enkel kommentar om hur jag skulle kunna göra ♥ Tack isånnafall! ♥


vanliga färger...



glittriga...


vanliht baslack och grafitti naglack..

                                         PUUSS

Kommentarer
Postat av: klara

nåt glittrigt kanske, <33333333

2011-02-13 @ 19:32:21
URL: http://photobyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0