Lova&Jennifer

Hejsan! :D

Igår sov jag över med Jennifer&Lova !
Vi hade det jätte kul. Vi såg Vampyrer suger. Den var bra! ;)
Sedan så åt vi en massa godis. Haha. Men vi hade det iaf jätte kul!
Idag skulle dom dansa vid halv tolv, så då åkte jag hem.

Nu sitter jag här och tittar lite på det vi har filmat från danstävlingarna!
Har även övat lite på min singeldisco. Det är ju tävling på lördag!
Det ska bli så kul! Vi åker på fredagen till Helsingborg (där är tävlingen). :D
Det är första gången gruppen ska tävla i A:Klass. Det är riktigt hårt motstånd! Så jag är nervös...


Lova i vit/guldig dräkt, och Jennifer i grått.

PUUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är också nervös. LYCKA TILL X-PLOSION!!

2011-02-24 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0