Shoppat lite

Heellooo!♥

Nu är jag ny duschad, kollat igenom allt till utvecklingssamtalet som är imon, och ska snart börja på matteläxan så att kag slipper den!

Idag var det gruppdisco träning vid kl: 15.00 - 16.00! Den var lika rolig som vanligt :P
Men innan träningen åkte jag och Nicole tilll Modehuset för lite shopping! Alltid kul att köpa sig lite!
Håller ni inte med? Nu tänkte jag iaf visa vad jag köpte.


SILK SMOOTH FOUNDATION by H&M 49.50 :-


Även en sådan man kan ta på foundationen med! 19.90:-

Jusste, jag köpte även en liten söt maskara för endast 9.90:-. Kunde ju inte låta bli!
Nu återstår det bara att se hur bra den är :O Allt är från H&M.

                                             PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0