Fredag

Haalluu! :D

Nu är det fredag, mycket skönt! ;) Håller ni inte med? Senare så ska jag och pappa, (mamma kanske också ska följa med det vet jag inte), titta på en ny bil! Igentligen så skulle vi byta i höst, men då så sa pappas chef att alla skulle byta bil i mars. Alltid kul med ny bil, men jag gillar verkligen den bilen vi har nu. :( Vi har ju bara haft den i två och ett halvt år lixom....

Ikväll blir det mys med familjen, ska bli mysigt. :) Ska titta på let´s dance ♥


Imorgon ska jag sovaöver med denna gullungen ♥

                                             PUSS

PS. Idag på vår idrottlektion så åkte vi skridsor vid vallgraven (tror jag att det heter), utomhus då alltså. Det  var huuur mysigt som helst. Det är liksom sånt man ser i "gamla" filmer♥

Kommentarer
Postat av: F A N N Y

sv: tack:D<3333

2011-01-28 @ 17:10:15
URL: http://randiganaglar.blogg.se/
Postat av: klara

Sötnos! <333333333333

Måste vara snart, :D

2011-01-28 @ 20:08:17
URL: http://photobyklara.blogg.se/
Postat av: Astrid

Aaaah!! Jag håller med dig sötnos<33333 det var verkligen SUPERMYSIGT att åka skridskor:-D ååååh, jag har faktist lust och göra om det!♥<3



Nu sitter jag i soffan hos våra kompisar men datorn i knät, men nu ska jag nog avrunda komentaren lite:-P

XOXO/// Astrid♥

P.S Jag tror det heter cellgraven;) pusssss D.S<3<3

2011-01-28 @ 22:07:21
URL: http://flummeveryday.blogg.se/
Postat av: mamma

Precis som Astrid trodde så heter det cellgraven. Det är ju utanför fängelset och i därinne sitter fångarna i sina celler... Ja det var en mysig och skön fredagkväll. Synd bara att jag har så svårt att hålla mej vaken :=)

2011-01-31 @ 07:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0