Idag har jag träffat Nicole

Därför blev det inget bloggande! Men nu tänkte jag slänga in ett inlägg.
Idag var vi och letade efter en ny vinterjacka. Men vi hittade ingen. Så mamma och jag ska åka in någon annan dag ist! :D Vill verkligen ha en ny, min är förliten och dessutom en kort modell, vilket inte jag tycker är lika snygga som dom längre modellerna! Vad tycker ni? 

 
ful bild...

Haha, förresten.... Bästavän Lova skulle ju hjälpa mig med hur man sätter in en header.. Det gick ju sådär... När vi skulle sätta in den nya, ja då gick det som det ser ut nu! :( Haha, inte lyckat alltså!
Men ska försöka att fixa det!

PUUUSS!♥

Kommentarer
Postat av: Lova(L)

Älskar dejj med gumman ;* <3333333333333333333333333

2011-01-06 @ 10:17:24
URL: http://lovacalmius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0