Outfit!

Hejhej! :D

Nu sitter jag här och gör läxor. Har skrivit klart engelska historien, och sitter nu och över på glosorna!
Idag känner jag mig riktigt glad, kanske för att det är singel träning, och man får träffa massa goá människor?
JA, så är det nog! ;)

Så nu tänkte jag iaf visa min outfit för denna dagen!♥


Linne, Stadium  Den korta "koftan", Gina  Halsband, Hallbergsguld


Mörkblå byxor, Kappahl

Nu ska jag fortsätta med mina kära små läxor, sen blir det DANS! *I LIKE IT*

                                            PUUSS


Kommentarer
Postat av: F A N N Y

sv: tack!:D<33

2011-01-27 @ 18:37:54
URL: http://randiganaglar.blogg.se/
Postat av: mamma

Kära små läxor var det.....

2011-01-28 @ 08:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0