Seg med bloggandet!

Hallu!
Idag har jag varit gryymt seg med bloggandet. För det första slutade vi vid tre, så kom  inte hem förren kvart i fyra eller något sånt. Sen så har vi en hel del läxor. Men nu har jag gjort läxor och ätit mat :D

Igår vid åtta tiden ringde någon som undrade om det var ok att dom stälde några frågor till mig. Haha, jag bara, okej, visst! Sen stälde hon, ganska många frågor om typ, radio och en massa saker.
Sen frågade hon om att om dom skulle vilja ringa igen och fråga saker, om det var ok...
Det tyckte jag att det var :P hahahha^^


puuuuuuuuuuuuuuuuusss

Kanske bloggar mer sen! :)

                                                 
PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0