Underbaar helg med Fanny♥

Hejhej sötnosar! ♥

Denna helgen ar varit heeelt underbar! Jsg sovöver med älsklingen Fanny igår, och vi hade det grymt bäst! :D
Älskar dig älskling ;* ♥  Kommer att lägga in en massa bilder som vi tog, men ännu har jag ej dom.
Eftersom att min kamera ej kan laddas, (och den är ju givetvis ur laddad), så tog vi bilderna med hennes kamerna. Men hon ska skicka bilderna till mig! Så då kommer dom upp här ;)


MIN älskling!

                                             
PUUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack elise! :) (L) ;**

2011-01-30 @ 20:22:46
Postat av: F A N N Y

sv: tack så jättemycket:D<333

2011-01-31 @ 18:45:53
URL: http://randiganaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0