6 juli

Idag är det dagen efter min födelsedag, och det känns väl alltid sådär att den är över? Men jag hade det iaf toppen igår!! Först kom dom ju in och sjöng och så. Jag öppnade paket. Efter frukost och allt sånt åkte vi till Växjö! Åt lunch på stan och shoppade. Sedan åkte vi till ett stort köpcenter. WOW! Jag älskar det!!! Haha. Blev lite shopping.
Gölliga! Haha.
Hehe. Bjuder!
Vadå gott? SUPER gott!!
Köpcentrumet ♥
Lite bilder iaf. Måste säga att det var ett underbart ställe. Haha! Senare idag ska jag änligen träffa Astrid!! Som jag har saknat henne! Och gissa vad hon gjorde igår? Hon skickade en super gullig video till mig där hon sa grattis och massa annat! Tack igen sötnos! Hörs kanske senare, Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0