söndag, MEN ingen skola imorgon !!

Hej, idag är det söndag. MEN... Ingen skola imorgon!!! Hur skönt är inte det? Idag är det träning med X-PLOSION!! Super kul! Men innan dess ska mamma, pappa och jag in och kolla på en mobil till mig. Som jag kanske ska få när jag fyller år. Jag vet, då blir det ingen överraskning. Men jag vill ju helst ha en som jag tycker om. Så då tyckte vi att det blir bäst så :) Efter träningen hänger jag med Nicole hem. Så ska jag sova där inatt! Kommer att bli super kul. Haha. Men nu ska jag fixa lite saker. Får se om jag bloggar senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni kolla på en Iphone?? :-D <333333



Puss! ;* <3

2011-06-19 @ 11:58:48
Postat av: Maja

Om du undrar, så var förra kommentaren från mig hah ;)



<333333 Puss!

2011-06-19 @ 12:00:14
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0