Bullar!


Vill ha sommar... NU!!!! Vill inte ni det? ♥


Hellu! ♥

Nu bakas det bullar för fulla muggar här hemma hos mig, och jag är säker på att dom blir super goda! :D
Kanel&äppel, och mandelmassa, det är vad vi har på våra bullar denna gången ;) Nåja, nog pratat om bullar!!

På fredag så kanske Linnea, Astrid, Klara, Maja och jag ska ha tjej/film/flummkväll och sovaöver ;) Är HELT säker på att det kommer att bli TOPPEN kul! Vi har det ju så kul tillsammans, flummiga är vi också... :P Ifall vi har det kommer jag ju ta bilder.. Men vi får se hur det blir! ♥

Imon hoppas jag på att jag kan cykla till skolan. Det skulle vara hur skönt som helst! Skulle gjort det idag, men det var så kallt på morgonen :(

Pussisar ♥



Kommentarer
Postat av: Maja

Gott, gott ju!

Men aa, vi får se hur det blir! <3

Puss;*<3

2011-03-07 @ 17:39:41
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0