"Let´s take a photo"

Cha cha bloggen :P Haha, nää. Inte riktigt va ? Idag skulle alla spela upp sin engelska läxa, som var att läsa en dialog med en/några kompisar med inlevelse. Jag och Astrid hade en där hon var en liten kille och jag var jultomten. Haha, men jag tycker att det gick bra för oss :D Sedan så var det ju kul att få se alla andra också! Resten av dagen var rätt så skön, förutom att vi hade en oförberädd dignos i matten, men den gick bra. Så jag är nöjd! Efter skolan följde Astrid med mig hem iaf. Vi gjorde en snabb enkel färgglad sminkning gjord av mig och gick ut och tog några enkla kort. Nu blir det att äta mat och sedan våfföa håret inför en HEMMATÄVLING! Kom igen nu D.I.K, nu tar vi hem pokalerna! ♥



pussåkram ;*


Kommentarer
Postat av: klara

fin bild gumman! :) <33

2011-03-18 @ 21:46:07
URL: http://photobyklara.blogg.se/
Postat av: Maja

Jättefin bild på dig sötis, <333



Puss! ;*<3

2011-03-20 @ 13:26:53
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0