Nytt!


Skärpet, ENDAST 29 KR!! Från Gina tricot


Skit snygga skor, enlig mig. Ej äkta Converse, men skit samma. Lika snygga! Dessutom älskar jag den fina rosa färgen! ♥


Hellu! :D

Nu har ni fått se vad det var jag köpte igår! Dock ser skärpet ej så snyggt ut. Kan meddela att det är mycket snyggare i verkligheten :) jag bara älskar skorna! Vårig och härliga. ♥ I nästa inlägg visar jag även det nya skrivbordet, kolla in det ;) Nyss har jag dammat lite. Dock har jag dammat något som är roligt att damma... POKALER! Hihi, det är nog det enda som är roligt att damma skulle jag tro...

Vår pussar från mig ♥

Vad tycker ni om det jag har köpt? Släng in en kommentar så blir jag glad!


Kommentarer
Postat av: Klara

¨du har sjukt fina grejer gumman! <3



puss! :*

2011-03-07 @ 15:22:20
URL: http://photobyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0