Bara för att jag hade tråkigt

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Ingen aning, räknar inte ?
Vad tycker du om kärlek? Kan va både underbar och fruktansvär på samma gång..
När kramade du någon sist? Idag.
Saknar du någon speciell person? Ja.
Har du svårt för att bli kär? Sådär..
Är du singel? Yes.
När fick du senast en komplimang? Idag :D

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
Inte vad jag vet.
Gjort något riktigt dumt? Tror jag nog.
Gjort något du verkligen ångrar? Har väl dom flesta ?
Åkt ambulans? Nope.
Slagit ner någon? Ja, på skoj. Haha^^
Skämts över dina föräldrar? Japp. :P
Vilka kläder sover du i? Sköna shorts och en T-Shirt !
Vad hatar du verkligen? Falska rykten, falska människor osv..
Varit kär? Ja ? 
Är du ensam nu? Nepp, syrran är hemma (:
Vill du gifta dig? Såklart, senare i livet !
Vill du ha barn? Ja, men SENARE i livet.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Me. 
Såg dig gråta? Kommer inte ihåg..
Fick dig att gråta? Kommer inte ihåg de heller.
Du delade en dricka med? Louise.
Du gick på bio med? Louise tror jag..
Skällde på dig? Kanske mamma.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har kramat dej idag ! :* <3



Puss, <3

2011-05-25 @ 18:38:36
URL: http://photobyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0