Dance Today ;)



Yes that´s right. Tråkigt väder idag, haha, bara för det är det ganska fint nu. Men innan idag var det riktigt tråkigt väder :( Cyklade därför inte idag, hade ingen lust när det duggade och grått ute. Så satte mig på bussen. Idag hade vi något slags prov i läsnig. Något som alla i Svergie gjorde om jag inte minns fel? Det var väl ganska/väldigt lätt, kom dock lite svåra ord ibland. Men men. :) Nu sitter jag och pluggar engelska. Snart ska jag ät lite, sedan åker jag till dansen.. Sista "riktiga" (vanliga danslektioner) dansen för terminen. Men ska som sagt träna lite nästa vecka, och nästa efter den. Och hela sommaren. Den 13-15 är det SM!! Längtar super mycket!

Ni får ha det så bra. Pussisar ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0