Home from the Dance ♥

Hej tjohej ! Nyss tagit en dusch efter dagens dans träning. Mycket härlig träning måste jag säga. Nu blir det massa mys i soffan med god fika. Imorgon cyklar jag och Astrid till Svinö direkt. Eftersom att det ändå är påvägen mot skolan. Då är det bara onödigt att cykla till skolan för att sedan cykla dit igen. Haha. Bloggar imorgon när jag kommer hem. Slutar runt halv tre.
En liten fråga till er läsare! Tränar ni något? Fotboll, dans, gym. vad som helst? Skulle vara kul att veta ;)

Pussar till er mina underbara läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: Inda

Söt-Elise!

2011-05-25 @ 00:21:18
Postat av: klara

FRISKIS & SVETTIS! :) <3



Söta du, :*



Puss, :*

2011-05-25 @ 07:58:35
URL: http://photobyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0