Linnea&Elise ♥










Eric ♥ Haha







Hahaha. Diggar sista bilden! Denna dagen efter skolan har jag spenderat med Linnéa. Vi har haft det super, det måste göras om!! Nu ska jag läsa igenom spanskan en gång, och engelskan. Sedan blir det tv och mys för min del. Idag fick vi reda på hur nästa vecka kommer att se ut! Riktigt chill!! :D Kan visa er schemat imorgon.

Hinner inte blogga så mycket imorgon. Slutar vid 14.20, sen ska jag cykla hem (de vill säga om det är bra väder), sen har jag gruppdisco träning vid kvart över fyra. Sen tränar jag till kvart över sex. Hoppas att jag kan slänga in något inlägg....

ha en bra kväll. Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Coola bilder :=)

2011-05-19 @ 08:58:29
Postat av: mormor

Häftiga bilder många av dom,kan ej förstå hur dom k.

ommit till

kram på dig

2011-05-20 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0