Packeli packa !




Medalj och pokal från förra årets SM. Dock såg pokalen som vi fick ut som den på bilden under, men den finns på dansskolan, så vi gjorde en mindre modell!


Dålig bildpå min favorit pokal, jag vet. haha, men jag hade ingen bättre...

Nu har jag tagit mig en lång och skön dusch. Känner mig genast bättre. WIIHOO! Nu ska jag packa till imorgon. Och kläder jag kan ha på Liseberg, och givetvis danskläderna ;) Är riktigt peppad!

Hoppas att ni får en underbar helg! Ovh när jag kommer hem hoppas jag att jag har en massa härliga bilder arr visa er!

Puuussaar !


Kommentarer
Postat av: i l o v e d a n s

Sv: Jaa det kommer att bli hur roligt som helst! Jappsen, vi ses på hotellet sötis! Puss ♥

2011-05-12 @ 20:10:55
URL: http://ilovedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0