s j u k



Blä. Är sjuk. Men jag mår iaf bättre än tidigare idag. Åkte hem från skolan efter första lektionen. Hosta, hängig.. Och så är det ju SM fredag-söndag. Det vill jag verkligen inte missa. Så jag fick åka hem. Nu mår jag iaf lite bättre! Vilket är jätte bra. Mormor har hållit mig sällskap, eftersom att mamma och pappa jobbar. Och dom får ju inte vara hemma när barnen är sjuka och över tolv år... Eller nått sånt. Får se om jag kanske åker till Dansinstitutet ikväll och kör min dans nån gång. Och strechar lite. Imorgon på morgonen åker vi ju till Götlaborg (Göteborg). Tar med mig datorn, så jag skriver ett inlägg till er imorgon kväll. Eftersom att jag tävlar på fredags eftermiddagen.

Puussar till er mina favorit läsare ! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Usch, det var nära ögat att vi inte åkte gumman.

2011-05-16 @ 07:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0