Mysig dag med Klara


Haha, gullig bild från dagis!

Idag hängde Klara med mig hem efter skolan, så vi har haft en super mysig dag tillsammans! Vi har bakat, och pratat en massor. Nu har jag övat lite på spanskan, som är den enda läxan denna veckan! Hur skönt? Juste, mamma & pappa överraskade mig igår! Efter att jag kommit hem från dansen, skulle jag gå in i mitt gamla rum (eller ja, det som var mitt rum då), men där fanns inget, så då hade dom flyttat in allt till mitt nya rum! Jag är såå nöjd! :D Vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Nää, duär. :*



åh, du är så hääääääär söt på den där bilden!



pussar <3

2011-10-11 @ 20:25:49
URL: http://avvew.blogg.se/
Postat av: klara

Vi hade det så mysigt, måste göras om!



Hahaha, lite skumt det där med majas o din mobil. Viber.. ♥



Saknar dig, du är sötast på bilden ;*



puss♥

2011-10-12 @ 15:34:33
URL: http://photobyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0