Galet bra helg i Göteborg !

Kan ni gissa vad som hände där inne under fredagskvällen ?

Börjar med vad vi gjorde i fredags , kom fram ganska tidigt . Mamma och pappa överraskade mig ( syrran viste redan ) med att jag och min syster skulle gå på Idol på fredagskvällen ! Tack så jätte mycket ! Det var så sjukt roligt . Mycket bättre än vad jag trodde det var . På lördagen tog vi spårvagnen till stan . Gick där några timmar . Sedan åkte vi hem till syster för en mysig kväll ! ♥ Så min helg har varit grym ! :D Hoppas att ni har hft det bra . Lite bilder från Idol kommer om ni vill ? Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Lägg in kort!!!!!!!!!!!!!

2011-12-06 @ 20:18:05
Postat av: pappa

Kul att du tyckte om överraskningen så mycket och att du hade en bra helg i Göteborg.

Kramar

2011-12-07 @ 22:40:28
Postat av: klara

Håller med din mamma, lägg in foton!!!!!!!! :* Älskar dig , puss <3

2011-12-08 @ 17:14:21
URL: http://photobyklara.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vilken mysig helg! :)

2011-12-08 @ 17:34:51
URL: http://wwwfannynylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0