GLITTER, GLITTER, GLITTER...

Hallå mina små pinglor!

Nu har jag lagt ner allt mitt smink i min sminkväska, lagt ner danskläderna, och mår toppen!
Är SÅ taggad inför tävlingen! Denna gången ska jag få med mig hem en massa bilder, hoppas jag! :P
Nej, men jag ska försöka be mamma ta lite kort (pappa filmar) och så ska jag själv ta lite kort ;)
Och dom kommer såklart upp på bloggen, antingen söndag eller måndag.... NEJ! Vänta.......
På måndag är det ju SKOLA!! Nej, jag visste inte att det bara var så kort tid kvar.....
Jaja, vi har iaf en lugn vecka, men inga lektioner. Nog pratat om skolan!


Denna ögonskuggan har jag!


(Finare i verkligheten) Men denna gör vi ett X som i X-Plosion,
(vi har svarta och gröna dräkter) på kinden!


sminkväskan....

pussar till er alla ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vart har du köpt din sminkväska verkligen jättefin! :) <33333333333333

2011-02-25 @ 08:52:36
URL: http://discodansare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0